آخرین اخبار
کد مطلب: 136450
کشف تخلف 370 ميليوني توماني در بازار مرغ لردگان
تاریخ انتشار : 1399/09/20 08:32:26
نمایش : 652
معاون بازرسي، نظارت و مبارزه با کالاي قاچاق سازمان صمت چهارمحال و بختياري گفت: همزمان با ايجاد تلاطم بازار مرغ از ۴۵۲ مرغداري و مرکز عرضه مرغ بازرسي و ۱۲ ميليارد ريال تخلف کشف شد.
به گزارش خبرنگار سلام لردگان؛ بيژن بهرامي گفت: همزمان با ايجاد تلاطم بازار مرغ از ۴۵۲ مرغداري و مرکز عرضه مرغ بازرسي و براي متخلفان اين حوزه پرونده تخلف تشکيل شد.

معاون بازرسي، نظارت و مبارزه با کالاي قاچاق سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختياري ادامه داد: در اين بازرسي‌ها ۱۲ ميليارد ريال تخلف کشف و پس از تشکيل پرونده به تعزيرات حکومتي استان ارسال شده است.

وي خاطرنشان کرد: از هفته گذشته تا به امروز يک پرونده تخلف مرغداري در شهرستان لردگان به ارزش 370 ميليون تومان، سه پرونده در کوهرنگ به ارزش 800 ميليون تومان، يک پرونده در هفشجان به ارزش 43 ميليون تومان، يک پرونده در سورشجان به ارزش 40 ميليون تومان و يک پرونده تخلف در سامان به ارزش30 ميليون تومان تشکيل شده است.

بهرامي تاکيد کرد: 6 پرونده تخلف نيز براي خرده فروشان مرغ تشکيل شد که از فروش مرغ امتنا و مرغ دريافتي را در يخچال‌هاي خود پنهان کرده بودند تشکيل شد و چهار پرونده تخلف سنگين ميليادري نيز در دست بررسي است.

وي اظهار داشت: از ابتداي امسال تاکنون ۴۵ هزار مورد بازرسي از اصناف چهارمحال و بختياري انجام شده است.

انتهاي پيام/630 ل

 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس